vineri, 2 aprilie 2010

                                              PASTE  FERICIT  !
Va urez ,voua,tuturor,voua prietenilor mei de suflet ,mie,familiei mele,familiilor voastre,un Paste pe deplin fericit!In saptamana mare se spune ca facem un exercitiu de post si cainta pentru a ne redescoperi valorile umane si se mai spune ca blandetea si iubirea ar fi totul.
De ce sa nu recunoastem ca fara liniste sufleteasca nu prea-ti gasesti locul printre oameni.Imi doresc lucruri normale cu un suflet impovarat de suferinta si extaziat de miracolul vietii.Nu vreau sa ma cuprinda tristetea,pentru ca vine o zi mare.iubita de toata lumea.Cred in divinitate si in oameni,in puterea amandurora.
Exista clipe,oameni,fapte care nu se uita si frunze care nu cad indiferent de furtuna.Lor ma alatur si cu mare drag convietuim in legile pline de dragoste ale crestinitatii.
Mi-e dor de Pastele petrecut cu prietenii la un gratar
Mi-e dor de rasetele lor
Mi-e dor de glumele bune
Mi-e dor de caprioara mea
Mi-e dor de plimbarile cu masina prin statiuni
Mi-e dor de Ema
Mi-e dor de rasul sanatos al sora-mi
Mi-e dor de Laura
Mi-e dor de tot

2 comentarii:

  1. Paste fericit si tie, scumpa mea!
    Se spune ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, acel ceva se poate indeplini! Ei bine, eu imi doresc ca tu sa ai parte de tot binele din lume! Sa stii ca anul acesta nu am primit niciun cadou de Paste, asta pana sa ma vizitezi tu! A fost cel mai frumos cadou din ultimii ani! Pentru noi,amandoi! Te iubim ! LUMI FOREVER ! :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient