miercuri, 14 aprilie 2010

                                    PREA MULTE ORE  ...FARA TINE...

Daca as fi adunat orele  pe care le-am petrecut asteptandu-te si le-as transforma in margele,as avea coliere intregi ,de un alb sidefiu,incarcate de dragoste,si ti le-as da ca talisman.
Iubirea mea a fost tot timpul precedata de asteptari ,iar drumul tau catre casa binecuvantat .Iti cunosc pasii venind, inima-mi tresare de fiecare data si ca la un joc puzzle,m-adun pentru ca numai in prezenta ta sunt un intreg.Sunt prea multe ore fara tine,fara gustul si sarutarile tale.dar eu te astept.
Ascult Igor Krutoi-sadangel si clapele pianului imi spun ca nu ne-am intalnit intamplator,ca trebuia sa vii in viata mea,exact asa cum ai venit,acum multi ani.Tu,muzica si vis...si eu.

2 comentarii:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient