joi, 29 aprilie 2010

MI-E DOR....

                          
Mi-e dor de shopping,de Prada,de Gucci,de Yves Saint Laurent,chiar si de Cavalli sau Guess.Vreau sa vin acasa spre dimineata,cu cearcane la ochi,imbatata de oboseala,cu muzica duduind in urechi,si sa adorm intr-un usor iz de tutun fin,si mai vreau,vreau multe....Vreau nopti de vara,cu zgomot de mare linistita,,,,
  Vreau inapoi tot ce-am avut cu tot ce simt acum si parca tot nu-mi e deajuns....Imi vreau prietenii mei cu mine,telefoanele date tarziu in noapte,imi vreau rasetele inapoi,ma vreau pe mine...                                        

4 comentarii:

  1. Da,...mi se pare normal.Da,...trecerea de la dorinta la fapta.Da,...indrazneala.Iti doresc sa te reinventezi.Am citit o poezie frumoasa aici.Sa fi iubita,...mult.Dan

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Dan,chiar am nevoie de indrazneala,de reinventare,citesti si in stele?Glumesc,multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  3. "Vreau sa vin acasa spre dimineata,cu cearcane la ochi,imbatata de oboseala,cu muzica duduind in urechi,si sa adorm intr-un usor iz de tutun fin", ah, Lumi, asta imi aminteste si mie de minunatele nopti din adolescenta mea, cand ma intorceam de la discoteca si visam toata noaptea ca dansez cu un tip care semana cu Patrick Swayze :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient