miercuri, 7 aprilie 2010

                                                     FLOARE  DE  IASOMIE
Am intrat intr-o poveste a firii si am aflat despre suflete,despre oameni speciali,despre cat sunt de fragili.Am cautat inlauntrul meu si am gasit o floare de iasomie tanara,intr-o continua si frumoasa formare.
Si m-am gandit si la cea care a sadit-o si i-am multumit doar ca exista.Este floarea veseliei si a bucuriei de a trai.Este eleganta si  gratioasa.Un gand usor spre ea si o explozie de lumina ma inunda lasindu-mi o broderie frumoasa pe suflet.
Si lacrimile ei m-au readus la viata.
Multumesc ca esti acolo si ma lasi sa te gasesc!
Pentru ANDREEA

Un comentariu:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient