miercuri, 31 martie 2010

                                                    IUBIRE....NECONDITIONATA
Nu mi-au placut niciodata jumatatile de masura,sferturile de trairi,zambetele false si tocmai de aceea am ales sa-mi tina companie un bichon plin de viata si maxima energie.Ma face mereu sa zambesc.Nu conteaza ce fel de zi ai,ce probleme,cand il vezi zambesti automat.El ne iubeste pe toti la fel de mult,neconditionat.
  Sunt inconjurata de oameni buni si fiecare gest de bunavointa il vad ca pe un mare miracol,pe care-l pretuiesc profund.
Uneori simt ca viata pe care o am mi-a fost daruita asa cum e,cum se aseaza zi de zi ,ca o constructie trainica.Nu mi-am dorit o viata pufoasa cu vise mici asa cum nu mi-am dorit nici piedicile din calea mea.Dar daca e ordin ,cu placere.
Bubu alearga,e comic,zambesc,e de bine!

Un comentariu:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient