luni, 19 aprilie 2010

STII CA .....


                                         STII     CA   ......

As avea atatea sa-ti spun dar mi-e frica sa nu ma dezvelesc de tot continutul si sa nu-ti  mai par  interesanta....glumesc,stiu ca ma iubesti si uneori doare.Ma doare locul unde stai in inima mea ,iar absenta ta imi umbla prin vene ca picaturile de arsenic.Nu stiam ca iubirile implinite pot fi suparator de dureroase,ca nu poti sa respiri ,ca traiesti totul la cote inalte si cateodata te-apuca frica de inaltime.Traim totul  in limite nici de noi visate si mereu ti-e teama sa nu-ti pierzi echilibrul,sa nu ramai unul fara altul,pentru ca n-ai mai exista,n-ai mai fi nici macar un spirit liber ,n-ai mai fi nimic.Te iubesc cu incapatanarea unui copil de a veni pe lume,te iubesc cu toate ploile si zilele insorite si tu stii asta.Si mai stiu ca fara mine n-ai mai fi tu ,ca fara dragostea mea visele tale s-ar narui ca un castel de nisip si numai eu cu mainile mele l-as putea reconstrui.Mi-e dor de tine.
Stii ca ...daca as mai trai o viata ,as vrea sa fiu Tu ,sa-ncap in corpul tau si sa-l oblojesc cu iubirea mea si sa traim iar ,cum stim doar noi,unul pentru celalalt.
Stii ca.....daca as putea ti-as darui si zilele mele,dar stiu ca nu le-ai vrea pentru ca nu am mai avea zilele noastre
Ma bucur de noi si ard de dorinte si impliniri si iar ma doare,ma doare tot ce atingi tu,pentru ca perfectiunea doare,si plang dupa tine pentru ca uit ca te am.Ma hranesc cu mangaierile tale si sufar in absenta lor chiar daca stiu ca-s doar ale mele.Tremur de iubire cand te astept si ating locul tau care este viu chiar cand esti plecat,si traiesc cum numai tu stii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient