vineri, 16 aprilie 2010

                                        MAHMUR DE IUBIRE

Alo!Cristian..?
Da.
Mereu acolo.Nu il cunosc fara ea ,poate nu mi-ar fi placut atat de mult fara ea.Imi place c-o imbata cu valuri de dor si respira prin ea cu toti porii.Am vrut intr-o zi sa-i dezvelesc zambetul sa vad ce-i acolo si n-am gasit altceva decat un nou zambet.E plin de suflet si prieteni si prezenta lui imi adanceste si mai mult trairile.
De jur imprejur,neregulat,se perinda amintiri frumoase,cu miros intepator,o mireasa superba cu chipul ravasit de iubire ,onoarea unui dans ce m-a facut fericita .
A inchis.
Vroiam sa-i spun sa nu caute fericirea,sa uite de ea.O traieste acum,e in toata tineretea care-i hraneste inima.
Iar mie nu-mi ramane decat sa-i iubesc cum stiu eu,fara masura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient