marți, 13 aprilie 2010

                                               MUGURI DE AMINTIRI

Cum pot sa adun amintirile mele intr-un buchet si sa ti le daruiesc de ziua ta ,sa le adun cu visele mele,cu visele tale,cu LAURA,cu linistea marii,cu mar inflorit,cu tot ce iubesc...
Am mii de amintiri cu tine pline de rasete si lacrimi ,de piedici si reusite,de copilarii,incat cu greu fac un buchet.
Si ti-l dau,ti-l dau de ziua ta,ca sa il avem amandoua,sa ne lege pe vecie.Ce-as face doar eu cu el,viata mi-ar fi searbada si lipsita de culoare.
In zilele in care nu te vad imi e suficient sa-mi vad chipul in oglinda sa te regasesc printre riduri,sa-mi simt sangele  urcand in vene stiind ca si-al tau e la fel.Mi-e dor de noi si mi-e frig de prezent,de chipul intunecat al destinului,scrierile lui oricum ne vor gasi impreuna,legate  mult prea strans pentru a ne dobori.
Acum ,de ziua ta ,simt nevoia sa te imbratisez,ca-n cele mai vechi amintiri ale mele,dar nu esti aici.
LA MULTI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient