sâmbătă, 10 aprilie 2010

                                                   SI INGERII AU LACRIMI

Ma uit cu coada ochiului in trecut si simt ca am cuvinte mici pentru a te descrie.Am simtit febra sufletului tau,puterea de a te topi langa suflete fierbinti.Imi place sa scriu despre tine,cautand in mine,litere regasite,lacrimi sarate,imaculate.
Esti transparenta,fragila,si dintr-o parte in alta a inimii si a visului simt doar emotie,ravasire si lumina,mai simt invelirea in aer si caldura cu care stateam de vorba asta-vara.
Stiu ca lacrimile tale sunt cuvinte pe care nu le poti rosti si cum as putea eu sterge furtuna din viata mea ,ranile din podeaua sufletului meu,fara tine.
E tarziu,as vrea sa dorm dar  visele dor,as vrea sa strig"nu pot",si imi inchid
privirea si te gasesc printre gene.Mi-e dor de tine si de mine,de poezia vorbelor mele,de usurinta cu care ma miscam prin viata fara sa ma uit inapoi sau la prejudecatile celor din jur.
Mi-ai daruit o doza de speranta,o felie de suflet si o bucata din viata ta.
Inima mea iti apartine.
Pentru MARIETA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient