duminică, 2 mai 2010

ASFINTITURI...


Fiecare zi petrecuta in preajma marii parca lasa urme,cicatrici dezmierdate de asfintituri.Nu poti sa uiti nimic ce tine de ea,te minunezi cate trairi scoate la iveala,sau cate le amplifica.Linistea ei n-o mai gasesti nicaieri.O vizitez cam des si-i recunosc valoarea,puterea,si ma chinui din rasputeri sa nu-mi dea dependenta,pentru ca deja depind de iubire,de prieteni,si ar fi prea mult.Uneori mi se pare ca iubesc prea multa lume sau ca sunt tot o iubire,la fel ca ea.Ati vazut vreodata asfintitul la marginea marii?Iti scormoneste gandurile si ti le reorienteaza,iti intra fin suflet si ti-l incalzeste iar valurile iti mistuie auzul intr-un ritm pe care n-ai sa-l uiti niciodata..
Ma copleseste de fiecare data si-mi place.Ma doare de fiecare data si nu-mi place,si intr-o continua contradictie ce te cucereste ,te duci iar,si iar.......Acum e vremea ei.Ne-alinta cu valuri de dor,din ce in ce mai calde,pasionale,ca sa n-o uitam niciodata,nici pe ea ,nici pe noi.

3 comentarii:

  1. Maine m-as muta daca as putea undeva pe malul marii,chiar modest,dar sa fiu acolo vara si iarna, ca pentru un schimb continuu de admiratie.Dan

    RăspundețiȘtergere
  2. este adevarat,e o frumusete,ai impresia ca esti tot timpul in vacanta

    RăspundețiȘtergere
  3. Valurile pentru mine dau spectacol de cate ori le vad! Te invidiez, Lumi :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient