joi, 13 mai 2010

DA-MI GRIJILE TALE


Da-mi grijile tale sa le impart cu cerul .El m-ar intelege si le-ar vedea ,cum mi-a vazut de-atatea ori tristetile.Lasa-ma sa ma rog pentru  noi,cum am facut-o mereu ,si gandurile negre sa le alung pe aripile pescarusilor.Si sa ma lasi sa-ti odihnesc fruntea incruntata in palmele mele pe care le saruti mereu in clipe dezmierdate.Da-mi grijile tale sa le mistui cu iubirea mea si sa le-arunc in mare ,sa-ti vad iar seninul.Lasa-mi lacrimile sa strige in locul tacerii tale si vino,iar,spre mine,cum veneai odata,zambind.Grijile tale nu le pot ingropa,dar le pot ascunde,in randuri scrise,ce vor sta prafuite,fara ca nimeni niciodata sa si le doreasca.Si stii ce mai vreau?Sa ma pierd in bratele tale,cum am facut-o de-atatea ori,si intr-o dulce imbratisare,sa le gonim,sa-ti vad sufletul incarcat de dragoste,si-atat.

2 comentarii:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient