vineri, 7 mai 2010

PLOUA...SI PLANG


Ploua.Picuri rotunzi cad din ce in ce mai repede pe umbrela mea pe care o strang puternic la piept,pentru ca mi-e dor.Marea e agitata si intunecata ca gandurile mele si n-am timp de ea.Astept telefonul lui.Vantul e cald si freamata linistea din jur,si cad picuri rotunzi si grei dar nu pe umbrela,pe obraji.Norii sunt din ce in ce mai grei.si parca mi-e frig de singuratate,si merg din ce in ce mai repede,poate-o alung.Sta ca o umbra in viata mea si ma despica in bucatele mici si nu ma mai gasesc.A sunat?Nu,mi s-a parut.Inca astept telefonul lui.Un nod dureros in gat nu-mi da pace si plang.Am obosit si-mi incetinesc pasii,si ploua,si plang,de dor.Mi-e sufletul viu de durere si ametesc cand ma gandesc la el.Alo!E el.Arunc umbrela si las picurii de ploaie sa-mi inunde lacrimile,si e atat de bine.Despre ce vorbeam,ah,aproape ca uitasem,nodul dureros mi-a disparut,si numai ploua,si e cald,si marea e frumoasa....Pasii nostrii lasa marea in urma,si tristetea,si rascrucile care-s vechi de-acum,si isi netezesc drumul.Sunt o norocoasa!

8 comentarii:

  1. Chiar esti o mare norocoasa ! si nu pentru ca tin eu la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar la mine in oras, in timp ce-ti citesc randurile, tocmai a iesit soarele! La propriu. Multumim pentru ca ne dai si noua din norocul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu va multumesc pentru ca-mi sunteti alaturi

    RăspundețiȘtergere
  4. Si am doua curcubee pentru tine :) Chiar am. O sa vezi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumi,o fi de bine.Asa pare daca lasi tristetile si esti preocupata de cercetarea norocului.Sa-ti fie bine.Dan

    RăspundețiȘtergere
  6. imi spun mereu ca e de bine,si daca-mi spui si tu,poate s-o lega.mult noroc,Dan

    RăspundețiȘtergere
  7. catalina,mai da-mi povesti cu aroma de migdale,si multumesc pentru curcubee

    RăspundețiȘtergere
  8. Poveşti cu migdale pentru tine, Lumi, aşa să fie! :) Ca să te facă să zâmbeşti.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient