marți, 11 mai 2010

FLORI


Am o placere deosebita sa ofer flori,sa-mi inchipui discret cam ce preferinte ar avea persoana careia-i sunt dedicate,sa le combin si  sa le dau cu drag.Cunosc oameni buni si cunosc si oameni rai,eu asa ii am in suflet,stiu cine are suflet bun si cine nu,indiferent de apanajul calitatilor sau inteligentei fiecaruia,si-i accept cu greu pe cei din urma,dar asa e crestineste.Imi place sa  le ofer si lor flori,chiar daca uneori au sufletele amortite,le-as darui tot timpul, cu speranta ca poate s-ar putea schimba.Inghit cu greu indiferenta unora si nici iubirea mea mare nu poate sa-mi alunge gustul amar.Le ofer flori si celor pe care-i cunosc din primii ani de viata si carora le-am pus sufletul pe tava ori de cate ori mi-au cerut-o,si  care m-au dezamagit de-atatea ori,dar stiu ca si ei adora florile.Merg inainte ca am alaturi oameni buni care ma iubesc si caut in continuare flori sa daruiesc.Cunosc oameni care te ajuta sub forma de imprumut pe termen scurt,in stil bancar,fara sa mai stie de tine luni de zile ,linistiti ca au facut exact cat au simtit,dar mai am flori..Mai sunt cei care ti se daruiesc fara limite si cu ochi senini,cu suflete curate,cu EI ramai pana la capat .Nu eu aleg,viata o face,eu am nevoie de toti,pentru ca-mi place sa daruiesc flori.

6 comentarii:

  1. Ai ce sa daruiesti si este bine,daruiesti tuturor ceea ce este mai rar,te intereseaza sa daruiesti si vad ca nu astepti rasplata,iar ceva deosebit.Iti daruiesc si eu, din pacate simbolic, flori pentru sufletul care il ai.Sa fii iubita ,..mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajutorul e bine venit oricum ar fi el,bancar,sufletesc,empatic,iti spune cineva care are multa experienta in a oferi decat in a primi,din considerente legate de preaplin sufletesc si bancar,cica!Cand iti faci un obicei din a primi e mai greu sa privesti din alta perspectiva si mult mai ofertant.Cui nu-i place sa primeasca...flori sa ma contrazica cu mare placere! Florile tale preferate sunt cumva trandafirii? Stiam eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lumi, gandurile tale sunt flori pentru noi. Accept cu bucurie fiecare fir de la tine! Sunt onorata! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da,ai dreptate Dan,multumesc,flori si pentru tine,si noroc

    RăspundețiȘtergere
  5. E si asta un punct de vedere,cu toate ca odata ce contabilizezi un ajutor ,sufletul ce rol mai are,eu vorbesc de oameni simpli care ti se daruiesc si nu stii de fapt ce ai facut ca sa meriti ajutorul lor, iar oamenii de langa tine afla din alte parti cum te simti,oricum esti o norocoasa daca mai mult ai daruit decat ai primit.Multe flori!

    RăspundețiȘtergere
  6. O mie de flori pentru tine,Catalina

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient