vineri, 26 martie 2010

                                     
                                O VESTE BUNA......O VESTE REA...!


Nu am crezut niciodata ca exista viata nepresarata cu obstacole sau fara hartoape,dar nu le cunoscusem adancimea.Adolescenta mi-o aduc aminte ca pe o mare cautare a sufletului pereche .Nici nu mi-am imaginat vreodata ca nu am sa-l intalnesc .Am fost sigura ca o sa traiesc in profunzime si asa a fost..Cautare si miracol.
Sunt fericita acum.
Cred in iubirile nemintite si in oameni adevarati,in firele invizibile care ii leaga.
Norii tematori  pe care-i simt deasupra,acum,vor trece intr-un fel sau altul.Ma doare gandul ca poate nu am trait destul de intens frumusetile iubirii mele,ca poate uneori am fost superficiala.
Bat spre drama,cand ar trebui sa-mi umplu sufletul cu speranta.Trebuie sa inaintez pentru ca am ecou si sufletul meu are rezonanta.
Nu vreau sa spun mi-e dor pentru ca acum e o alta viata, de fapt mi-e dor de mine.Nu-mi amintesc sa fi avut vreun gol in viata mea si cred ca tocmai plinul m-a tinut in viata.Ca un spectator tacut privesc putin in urma,doar putin,si ma simt coplesita de o iubire mare,de o suferinta mare si de bucuria de a cunoaste mari suflete.Voci care nu-mi erau atat de cunoscute au devenit parti ale sufletului meu si cu multa iubire ma plec in fata lor.Bine ati venit! Sufletul meu e mare dar a avut dintotdeauna portile destul de strimte,profunzime,noblete.
Eh,sunt doar niste nori !
                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient