sâmbătă, 27 martie 2010


                                         AM UN SINGUR FLUTURE

E adevarat,am un singur fluture,dar ii impart frumusetea cu cateva persoane dragi mie.Imi place sa spun ca-i pastrez eu gingasia ,si tristetile,  si bucuria.Ma dor lacrimile ei si i le-as sterge imbratisand-o intr-o dulce amnezie.
Ma strecor pe varfuri in viata ei,de teama sa n-o ranesc cu fericirea sau tristetea mea.E sensibila,dulce,capricioasa,e fragila ca un fluture.Suflu cu putere in aripile ei sperand sa-i dea liniste,intelepciune si o dragoste mare..A fost inconjurata de iubire dintotdeauna,n-ar putea sa traiasca fara ea,fara culorile ei.
Viata iti ofera buchete de trandafiri,de asfintituri,de sperante,bani si oportunitati,dar mie mi-a daruit un singur fluture.Pentru LAURA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient