duminică, 21 martie 2010

NU E DE STAT IN CASA

Afara e superb.E cald si bine.Nu-mi vine sa cred ,parca as fi un copil.Ma bucur de orice licarire de primavara.Trebuie sa ajung putin si la mare,macar s-o vad.Cer senin,soare,rasete,liviu,flori,fluturi,laura,totul.Mai am cativa munti de mutat ,nu multi,si poate ,de fapt nu poate,trebuie sa invadez normalul si frumosul din viata mea.Acum e altfel.Totul s-a schimbat.Am mult mai multi prieteni .Aud ciripit de pasarele,mama,mihaela,marieta,ema,andreea,loredana,elena,roxana,doina,se aud din ce in ce mai bine.Suntem un tot,singuratatea chiar daca nu mi-a fost sortita,nici nu mi-am dorit-o.
Dintr-o incredere incrustata in gene am invatat sa lupt pentru dragostea mea.
Acum ,hai afara!

Un comentariu:

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient