luni, 29 martie 2010

                                         NE STIM .....DE-O VIATA
Am un prieten pe care-l stiu de-o viata .Prieteniile legate timpuriu deobicei se rup sau ramane nostalgia lor,la noi viata a vrut sa fie altfel.Numai noi doi am reusit,cred,sa vedem Rocky in toate cele patru sau cinci variante,de zeci de ori,si ca niste cinefili adevarati sa le si comentam ore intregi,spre exasperarea celorlalti prieteni.Avem multe amintiri,mi-a daruit o prietenie frumoasa,sacaitoare uneori si usor parinteasca,dar a avut mereu grija de mine.A plans pentru mine,nevoit fiind sa-si inchida trairile facandu-si rau.As face orice si oricand totul pentru el,zambesc pentru ca il vad facandu-mi deja o lista.
Sarbatorea Floriilor anunta sosirea Mantuitorului in Ierusalim unde a fost intampinat cu ramuri inflorite de curmal.In aceeasi zi ii sarbatorim si noi numele si-mi place sa spun ca el este floarea mea de curmal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient