vineri, 11 iunie 2010

PE URMELE LUI


Pasesc cu greu pe urmele pasilor lui si-i urmez cu strictete pentru ca sunt plini de iubire.Obosesc si o iau de la capat si merg,in urma lui,pentru ca nu ma lasa destinul sa-l privesc in ochi fara sa plang.Si merg privindu-i profilul si descopar ca fara el n-as fi.Sunt parti din noi contopite care ne tin fericirea departe de lumea dezlantuita.Si merg usor ,si pasii lui sunt repezi ,si visele mele vor sa mearga in acelasi ritm.Azi mi-a spus ca tristetea mi s-a prescris in doze mici si m-a facut sa rad.Criteriile rafinate prin care vede viata ma fac sa merg pe acelasi drum ...pe urmele lui....si il gasesc mereu acolo,chiar daca viata ma face sa intorc uneori privirea.Si ascult si de freamatul aripilor de fluture,de fluturele meu care ma vegheaza,si traiesc viata in doze mari pentru ca asa mi-a fost data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient