vineri, 9 iulie 2010

PRIN VIATA


Cu zambetul pe buze,asa mi-am dorit mereu sa fiu.Rad sanatos de prietenii mei care-si chinuiesc viata uneori cu nimicuri.Nu-mi plac oamenii morocanosi,vesnic nemultumiti,ma fac sa rad.Cum ar fi sa stau trista mereu pentru cateva lucruri pe care nu le am,sa traiesc prin banale nemultumiri si tristeti nereusite sau inchipuite.Viata e capricioasa,iti da sau nu,si tu trebuie sa fii multumit cu ce ai,pe langa inteligenta,ca altfel nu-ti dai seama si stai suparat.Am chef de ras,sunt fericita.Tot timpul am ezitat sa spun ca sunt fericita,de frica sa nu dispara,dar acum nu mi-e frica de nimic.Asa sunt azi,poate maine va fi altfel,ce mai conteaza.Rasete vreau s-aud,si-atat.,si.....vocea lui.

5 comentarii:

  1. Foarte bine ca esti fericita si razi cat mai mult.Bine ai revenit.Cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dai seama ca postarea asta mi-a placut cel mai mult, da? Bine ai revenit, draga Lumi!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pretentioasa titulatura. Succesuri..ca sa zic asa:)
    O singura hiba...ar putea fi dovedita.
    Sa nu o asociezi..cu El.
    Daca te sustragi ¨prea mult-ului¨ esti ca si castigata..fara efort. Acum depinde si de relatia ta cu Destiny:)
    F.probabil stii ce inseamna maneaua in viata nuastra. Sau nu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dintr-o stare sufleteasca proasta mi-am inchis blogul.Ai grija de sufletul tau.Nu stiu daca mai revin.Sa fii iubita.

    RăspundețiȘtergere
  5. zambesc :) e bine sa fii asa, de una singura, nu raportata la altii/altul/el ... cum zicea si joker!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate

Despre mine

Fotografia mea
despre mine....mi-as fi dorit sa scrie el,ce-mi spune zi de zi,ca sunt o mangaiere. important ca pot umple o viata si mi-e suficient